Havuçlu Bonbon


Malzemeler:
  • 1 Paket pötibör bisküvi
  • 6-7 Adet havuç
  • Yarım su bardağı şeker
  • Tarçın
  • Hindistan cevizi
  • Fındık (isteğe bağlı)
Yapılışı:
  • Bisküvileri elimizle küçük küçük parçalara ayırıyoruz.
  • Havuçları rendeleyip, şeker ile birlikte yumuşayana kadar pişiriyor, yarım çay kaşığı kadar tarçın ve eğer varsa  minik paçalar halinde fındık ekliyoruz. 
  • Yumuşayan havuçlarımızı parçalanmış bisküviler ile karıştırıp, küçük toplar elde ediyor ve hindistan cevizi ile buluyoruz.

Yorumlar

  1. Hımm çok severim canım ellerine sağlık harika görünüyor:)

    YanıtlaSil
  2. Ben de bayılırım! Ellerine sağlık canım çok şekerler ;)

    YanıtlaSil
  3. Çok lezzetli görünüyorlar,ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  4. Ben buna bayılırım. Bir kaç kere gittiğim davetlerde tatma fırsatım oldu. Tarifini alamamıştım. Şimdi kopyaladım kendime. Teşekkürler,

    YanıtlaSil

Yorum Gönder