Bir daha Molfix Mi?!

İkinci kez aynı hatayı yapmanın pişmanlığı ve kızgınlığını yaşadığım şu günlerde nereden başlayayım bilemiyorum…

Henüz hamileyken, eşimle birlikte bebeğimizin için kullanacağımız ürünlerin listesini çıkarmış, araştırmış ve içimize en sinen ürünleri fiyat farkına bakmaksızın almıştık. Çünkü önemli olan bebeğimizdi!

İlk kızımda da ikinci kızımda da hemen hemen aynı ürünleri kullanmamıza rağmen, geçen ay Molfix markalı çocuk bezini almaya karar verdim. Ki daha önce kötü bir tecrübemiz olmuştu. Ama öyle ya, kızımız 15 Aylık olmuş ve artık büyümüştü! Bir şey olmaz ve memnun kalırsak devam ederiz diye düşündüm.

Peki ne mi oldu?

Bebeğinim altı yine pişik oldu!


Reklamlar da övülen yok Türkiye’nin en emici bebek bezi diye gösterilen Mofix çocuk bezi kesinlikle söylendiği gibi değil. Çok sık aralıklarla değiştirmeme rağmen her açtığımda ıslak, kızarık ve pişik!!!

Paketi açtığım zaman dikkatimi çeken bir başka şey de, güya çok daha emici olmasını sağlayan yeşil bölgeden çam kokusu gibi bir koku gelmesi…

Sözün özü bir daha mı asla!

Tavsiyelerim neler mi?
  • İlk günden itibaren aynı bezi ve ıslak havlu mendil kullanın.
  • Hatta mümkünse ıslak mendil kullanmayın. (Özellikle yeni doğanda) Ilık su ile poposunu silin/yıkayın ve yumuşak bir bez ile silerek değil yavaşça kurulayın.
  • Sık sık altını değiştirin.
Benim için en iyi çocuk bezi kesinlikle Prima!!!
  • Kesinlikle sızıntı yapmıyor.
  • Sabaha kadar bağlı kalsın asla zarar vermez ve kuru.

Pişiksiz, sorunsuz mutlu günler diliyorum….


*Yaşadığım tecrübeyi paylaştım bu bir reklam değildir.

Yorumlar

  1. Kesinlikle katılıyorum, bende huggies kızım için olanı merak edip almıştım ve sonuç pek iç açıcı olmadı, kızım pişik oldu. Prima en iyisi 👍 tabii bebeğe göre değişir. Markalarıda kötülemek olmaz. Bim marketten bez alıp memnun kalanı bile gördüm :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bebeğe göre değişiyor...benim ikinci kez aynı hatayı yapmam bebeğime haksızlık oldu...
      Mutlu, pişiksiz günler diliyorum:)

      Sil
  2. bence de prima, ilk günden itibaren kullandım, hiç değiştirmedim, değiştirmem :)))

    YanıtlaSil
  3. aynı hatayı ben de bir iki ay önce yaptım. nasılsa büyüdü bişey olmaz diyerek molfix aldık ve sonuç tam 1 ay geçmeyen pişik, kapanmayan yaralar, uykusuz geceler :( Kullanmadığımız krem kalmadı. Taa Fransalardan merhemler getirttik... Sonuç yine de hüsran.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder