Çocuklar(l)a Kitap Okumak!

Son 5 Ay içinde tam 15 kitap okudum ve okumaya devam ediyorum. Yeni kitaplar keşfettikçe, okuma listem de artıyor...
Bazen çevremde '' İyi de, iki çocuk ile nasıl okuyorsun?'' şeklinde sorular alıyorum. Tabi ki zaman zaman bu hiç de kolay olmuyor. Ama isteyince bir şekilde vakit bulabiliyorsun. 

Kitap okuma sevgisi ve alışkanlığı, 
  • Çocuğun akademik başarısını 
  • Dil gelişimini 
  • Hayal gücünü
  • Kendini ifade tarzındaki başarısını etkilemekte...
İşte bunun için de çocuklara da kitap alıp okumaya başlıyorsun...

Büyük kızım 1.5 yaşında tanıştı kitaplarla. İlk başlarda dinlemedi, çoğu zaman yırtıp attı.... Zaman ilerledikçe sevmeye başladı. Şimdilerle (4.5 yaş) kendisi almak istiyor ve resimlere bakarak bana kitap okuyor.

Bu aralar tabir-i caizse deniz mevsiminden dolayı uzaklaştı. :)) Ama genel anlamda seviyor.
Küçük kızım ise şu an tam 1.5 yaşında onunla da okumak istiyoruz ama o da daha önce ablasının yaptığı  gibi şu an yırtma döneminde... Kışa doğru bazı şeyler değişir diye umuyorum...

Kitap alışverişlerinizi nereden yapıyorsunuz? 

Bizim tercihimiz kitapyurdu.com Güvenli, hızlı ve fiyatlar da uygun.
D&R pek tercihimiz olamasına rağmen, dün akşam iki kitap aldım. Doğan Kitap ile birlikte bir kampanya hazırlamışlar. Bir çok kitap 5lira. Kampanya bitmeden göz atın derim. :) Yanınızda kitap sever bir arkadaşınızı götürmeniz faydalı olabilir...

İşte benim seçtiklerim;

Bir sürgünün öyküsü Krallığa Dönüş/Maeve Haran  ve Yaşanmış bir aşk, evlilik Bizim Gizli Bahçemizden/ Nermin Bezmen

İyi Okumalar...



Yorumlar