Hürriyet Bumerang Hediyesi: Kürşat Başar/ Yaz



Blog sahibi olup da blogger dostu hürriyet bumerangı bilmeyen yoktur sanırım. İşte o bumerang, her hafta bir kitap hediye ediyor. Geçen haftalarda şanslı kişilerden biri de ben oldum. 

Yanında küçük hediyelerle birlikte, 
Kürşat Başar'ın 11 yıl aradan sonra çıkan  ''YAZ'' bana gönderilen kitap oldu. 
Teşekkürler bumerang! Güzel bir kitapla tanışmama vesile oldun. 

Gelelim kitaba...

''Sanki yıllar öncesindeki o sabah, onu gördüğüm, tanıdığım o ilkyaz günü zamanın akışına kapılıp gitmedi de, hep benimde kaldı.''

Kitaba karşı ön yargı olabilir ama tabir-i caizse vıcık vıcık yapmacık bir yaz aşkı anlatılmıyor. 

Kitap, Kıbrıs'ta başlıyor. Hayat, aşk, savaş... ve mükemmel tasvirler.  
Yazarın okuduğum ilk kitabı oldu. Dilini ve kelimelerle oynamasını çok beğendim. Son kısmı okuyucuyu çok tatmin etmeyecek gibi ama genel anlamda başarılı.

Beni rahatsız eden tek şey; romandaki bayan karakter ile aynı ismi taşımam oldu...

Keyifli okumalar...

Yorumlar